2013. június 23., vasárnap

NO POSTA!!! YESSICA aranyszállal átszőtt kardigán - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

NO POSTA!!!
Megvételre kínálok egy C&A YESSICA márkájú aranyszállal átszőtt gyönyörű kardigánt.
Vadonatúj!!!
Beleírt méret S-es, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd, jó-e rád, szerintem S-M méretre egyaránt jó alkalmas a fazonja miatt.
Hosszanti csíkos mintázattal.
Sálgalléros.
Derekát mogyorószín övvel igazíthatod az alakodra.
Ujja denevérujj, hosszát a nyakától mértem, mert nincs vállvonala.
Gyönyörűszép, csinos, finom, igényes darab!
Most pedig beszéljenek helyettem a képek!
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2013-07-01 17:00
. NO POSTA!!! YESSICA aranyszállal átszőtt kardigán - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése