2013. június 25., kedd

Női nyaklánc + fülbevaló. Vintage. - Jelenlegi ára: 7 350 Ft

Üdvözöllek Kedves Érdeklődő!
A napokban rábukkantam néhány kincsemre. A világban utazgatva (mint általában a nők nagytöbbsége) beszereztem néhány különleges és egyedi ékszert (bizsuk).
Igényes, nagyon szép darabok (nem gagyik (! ), nem az olcsó kategóriába tartoznak.
Mivel számomra már csak a múltat jelképezik, arra gondoltam megválok tőlük és bízom benne, Neked éppen annyi örömet és egyediséget fognak nyújtani, mint anno nekem.
Ennek a szettnek a Tavasz elnevezést adtam és 1 db. óaranyszínű nyakláncból, egy gyönyörű medálból és egy pár hozzáillő fülbevalóból áll.
Infók bővebben:
A nyaklánc hossza 40. 5 cm., innen kezdődik a 5 cm. akasztós rész, ahol szabályozható; a medál 6 cm. hosszú és 3 cm. széles (a kiszélesedő részen)
A fülbevalók bedugósak és 0. 8 cm. az átmérőjük.
Minden darab hibátlan, újszerű.
Ha időd engedi, nézd meg a kínálatomat.
Köszönöm, hogy benéztél hozzám!



Jelenlegi ára: 7 350 Ft

Az aukció vége: 2013-07-14 01:08
. Női nyaklánc + fülbevaló. Vintage. - Jelenlegi ára: 7 350 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése