2013. április 25., csütörtök

Sárkányos ing - Jelenlegi ára: 1 Ft


Itt vettük Teszveszen (vagy más aukciós oldalon), de idő közben feleslegessé vált.. Éveket állt a szekrény alján, most már ideje, hogy gazdát cseréljen...
Sosem hordtuk... Kimostam amikor megérkezett, azóta csak a szekrényben állt... Méretet egyébként nem találtam, a neten néztem egy mérettáblát, az alapján jelölgettem.. nézd inkább a mért adatokat!
A minta egy sárkányt, és egy manga manust ábrázol, alul két keleti írásjellel...
A címkén:   nem találtam benne címkét..
A jobb ujjánál elengedte a varrás, ezért hibásnak hirdetem...
Csomagolás nélkül 229g.
Kérlek csak akkor licitálj, ha tényleg kell, mert licitet nem törlök...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nincs minimálár, a legmagasabb licit viszi…
Az általam áruba bocsátott ruhanemű tiszta, de nem frissen mosott... A tárolás miatt gyűrött, poros foltos lehet, illetve hörcsögökkel tartom egy légtérben… Használat előtt mosásra szorulnak!
Eredeti fotók, a meghirdetett termékről készültek!
 
Ha többet kérnék el postára, mint a valós összeg, írj egy e-mailt, és máris visszautalom a különbözetet!
Nézz körbe nálam.. hátha megtetszik valamelyik termékem..
Ha  bármi kérdésed lenne, írj.. sietek megválaszolni : ) - így a későbbiekben sok félreértést kerülhetünk el!
A legutóbbi aukciózásom során felmerült néhány probléma, most erre szeretném felhívni a kedves vevők figyelmét:
A termékeimet eladni szeretném, nem hetekig tárolni! Nem vagyok sem futárszolgálat, sem telefontársaság. Ha személyes találkozót szeretnél megírom hol és mikor lehet átvenni, és az azt jelenti, hogy ott és akkor lehet átvenni. NEM viszem máshová, és NEM hívogatok senkit!
Az utóbbi időben egyre több vevőm jelezte, hogy nem kapta meg a csomagját! Kérek mindenkit, jól gondolja át, milyen postázási módot szeretne!
 


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-05-10 19:26
. Sárkányos ing - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése